Blakawout

Décidément, les rencontres à l’improviste sont bien meilleures que celles souvent bien planifiées.
Gen de rankont sanzantann ki jis ret grave nan lespri ou kou tatou
Konpare ak sila ke w fin planifye epi ou fini pa regrèt yo pou toujou.

Je ne suis pas casanière de mon plein gré, non je n’ai pas choisi de l’être , mais avec ma chère mère, on est vraiment obligée d’être cette prisonnière légale.

Pafwa, m rete m santi m ta fè yon ti flann, al dekouvri de twa kote ke m konn tande kèk zanmi ap pale de yo mais hélas c’est à oublier car de toute façon car je n’aurai jamais le feu vert de ma mère.

Qui ne risque rien dit-on n’a rien. Ane sa a, m te vrèman deside al bwè yon ti krèm ak Isabelle, ma meilleure amie et d’ailleurs elle est la seule personne au monde avec qui ma mère me laisse sortir pour quelques minutes. Menm si avan l aksepte li gen pou l bay yon montay kondisyon…

« Isabelle sèlman Kim nan men w wi, m vle pou w si m vle pou w sa… sèlman si w pa si, si w pa sa m ap gen gwo pwoblèm avè w. Ou fè yon minit an plis tou konsidere se dènye fwa w ap met pye w isi a »

Kim, c’est ainsi que quasiment tout le monde m’appelait. Même si m’appeler Kimberly me satisfaisait amplement ( n’étant pas particulièrement fan de ce pseudo enfantin à mon goût )

Erezman ke Isabelle te fini pa abitye a manman m. Franchman, nan plas li m pa t ap ka pran tout gwo presyon sa yo…

Justement pour ce dernier jour de cette maudite année, Isa et moi avions prévu une petite sortie. Nou pa t konte ale twò lwen e se gras ak sa ke manmi ta pral aksepte fwa sa a san bay pil gwo presyon l yo. Men li te pwofite kanmenm pou l di:

-Revenez avant 22heures les filles sinon gade se mwen k ap vin rache nou nan ti tèt restoran sa a.

Mwen a Isa nou youn gade lòt, nou souri epi nou met deyò.

Isabelle était accompagnée de son chéri, Mike. Et moi j étais en couple avec mon téléphone que je trompais de temps en temps avec mon pot de Ice-cream et pour couronner le tout, le platiniste faisait défiler l’un après l’autre tous des morceaux tout autant érotiques par les paroles, que par leur mélodie.
Je pouvais pas espérer un meilleur pot-pourri que ça quand même.

Je délectais chaque morceau comme si c’était pour la première fois et à brûle – pourpoint j’ai senti deux mains très froides se poser sur mes yeux…

-O chyet, men moun nan frèt menn, kiyès sa?
-Donc madame n’a plus peur d’user les propos triviaux dans ses phrases. Waw ! tu viens de m’étonner là Berly.

Vwa sa a, se yon vwa ke m t ap rive rekonèt pami mil lòt, puis il m’a appelé Berly. Le fameux « Jay » le seul qui omettait de m’appeler Kim…
Je ne m attendais vraiment pas à le voir ici.

Li gade m li di
-Donk vrèman m pa t al andeyò pou granmesi, gad kijan m fè w vin la byen dous.
On s’est regardé pendant quelques secondes epi nou tonbe ri tankou de moun fou san rezèv.
-Voyons Jay, ne dramatise pas qand même. M konnen ou se ti pastè ,non ?
-Et c’est là que l’apôtre Paul écrit chaque chose en son temps.
-Wouyy ! oke papa m nan ou genyen.

Finalman mwen envite l chita paske m te sanse poukò m sou tab la, Isa et son chéri, yo « te met deyò »

-Alors Jay dis-moi comment va ta copine?
-Copine?
-Woy ! Jay ou tande.

Li lolo m li lala m jiskaske l li fè m reponn kesyon an mwen menm.
Franchement, il était bien plus qu’un diplomate. Le genre de mec qui me fait rêver réellement.
Un mélange de pervers et de Saint.

Nan pale pale, mwen fini pa ofri l bwè yon byè, il a refusé mais j’ai insisté.
Apèn deplase pral plase kòmand m kwaze bap pou bap ak manmi m k ap debake nan rantre a. M te etone ke m pa wè kòd nan men l, paske siman se lwa pès li an ki monte l, epi sèl bagay li jwenn pou l fè se vin mare pye m anndan an.

San rache m yon mo, li gad direksyon m sòti a
Ensuite elle est allée prendre siège à ma table, gras ak twous mwen an li te fini pa jwenn tab la sitou.

M potko ka kwè, ma mère et mon crush sur la même table.
« M resi pran jodi a »
Mwen di nan kè m.

Men pawòl la di animal nan mal, nan mal nèt donc à mon retour j’ai fait les présentations et j ai donné une partie de la vérité à ma mère.

Je lui ai dit que Jay et moi sommes des amis de longue date, je l’ai croisé par hasard ici epi li deside chita la ap tann yon moun.
Sanble se dènye pawòl la ki te soulaje manman m, ke l chita ap tann moun.

-Donc enchantée Jay. Et permettez moi la question, vous attendez votre copine c’est ça?
-Ou ka itilize « tu » pou mwen madam e non se yon kouzin mwen m t ap tann men li p ap vini ankò daprè sa l sot di m. Alors je suis bien dans l’obligation de vous laisser. Amusez vous bien avec votre fille, excellente soirée.
-Non non Jay, reste avec nous
Lè m tande manman m di sa m pa konn ki entansyon l, men bizaman m kontan paske m potko anvi wè li ale granm bonè sa a.

Manman m tankou Dcpj,li te kontinye ak seri kesyon l yo
-Et tu fais quoi dans la vie Jay?
-Je suis… euh…
-Voyons maman, il est comptable epi se pou sa ou te fè l rete a? M fè l yon siy pou m fè l konprann ke li anbarase ti gason an ak kesyon l yo.

Généralement, nos parents sont ainsi. Toujou bezwen konnen pwofesyon moun ke w ap frekante. Li annik fin konnen ke Jay nan 3èm ane kontabilite l, epi li poze sou kesyon l yo e sou vizaj li m te ka li ke l pa t gen pyès pwoblèm ak relasyon zanmitay la (anfen se sa l te montre nan moman an)

30 minitit pase, Dj a kontinye ap byen pase, manman m kòmanse sou koulè, Isabelle poko retounen, puis à mes côtés Jay qui n arrêtait pas de me dévorer du regard ce qui nourrissait mon désir de le sentir en moi.

Nou te fas a fas men gen de bagay nou pa t ka pale pou prezans manman m men nou youn te fini pa konprann lòt bizaman.
Je n’ai pas voulu faire le premier pas, je suis trop reservée pour cela mais l envie était de plus en plus forte.
Pandan manman m te fin pèdi nan fè videyo sou telefòn li, m te pwofite glise menm anba chanday ki te sou li a. E li kòm si se sa l t ap tann. Li ranje kò l nan pozisyon pou kontak la fèt pi byen.


M pa konn si se li ki fè priyè a kòm li toujou di li pa senp oubyen si se nivo chalè eksitasyon ki t ap grandi nan mitan nou an ki te twò fò, Tout anpoul deside etenn. Si moun te rive wè yon bagay se te sèl fè nwa
Epi m tande manman m di:
-Kyèt lè m pa gen chaj la ankò wi.
Yon vwa kouri prezante eskiz pou pàn nan e mande yon ti pasyans pou kenz minit.
Mwen ri nan kè m epi m pran lòt men m nan ki te sou tab la pou m te kòmanse detache sentiwon ti bonòm nan.
E li nan tout sa li pa t rete imobil…
Ak men gòch li, li te fin fou li pran plas DJ a anba jip mwen… m te rive kontwole m trè byen. Se bagay pou m ta pete rele anmwey men m te oblije peze dwèt pye m atè epi m kite l fè m plezi…
Men se te diferan pou li, chak lè li ale pou l jemi m te blije foure zong mwen nan po l pou m fè l resezi l.
Gen yon kote manman m di
-Jay qu’est-ce qui cloche, tout va bien ?

Si selman li te konnen ke m t ap jwe ak de klòch misye nan moman an , siman li t ap poze kesyon an yon lòt jan.
-Anh… Ouais… tout va bien…. merciiii ma….ma…dame. li jis fè frèt m pa abitye ak fredi sa yo, bwonch mwen fèb.
-An m wè sa papa, e pou sa kalte papa chanday sa a sou ou a. Epi Kim li menm se kò l l ap kale…
( Wey m’ap kale vre wi men se pa kòm )

M pa konn si li tande sa manman m di a ou pa men bouch li te okipe ap souse tout kuis mwen, malheureusement il était trop grand pour se mettre à genou et faire ce que j’aurais vraiment voulu. Donc c’était à moi cette tâche.
M bese tou dousman anba tab la, puis j’ai fait glisser la fermeture de son jeans. M te gentan remake ke fizi mesye a te gentan chaje e prèt pou l tire men hélas on n’était pas à l’endroit propice pour le faire, exactement comme lui et moi l’aurions voulu, c’est à dire dans une belle forêt humide où s’enfoncer profondément est une place de choix pour ce genre de partie de chasse.
Alors je lui ai gratifié d une gorge profonde.
M pase menm sou tab la m rale po krèm glase a, m vide yon bon pati sou manch lan epi m pase lang mwen arebò l, se la m tande misye di:
-Oh chyet…

Quel abrutit, il a perdu la tête ou quoi?
Se si ke manman m pral sou men l kounye a.

-Ben Jay attends qu’on rétablisse l’énergie pour partir… sekirite yo p ap kite pyès moun sòti nan fènwa a. Si m konnen w te yon moun ki malad m pa t ap mande w rete.

Lè manman m fin di sa m soulaje epi m rekòmanse travay, aprè yon bon 10 minit anba tab la, m santi misye ta pral dechaje, m ale pi vit pou m te libere l epi li pran gwonde kou towo ki wè koulè wouj san sou pasaj li. Finalman li ateri, m rekipere plas mwen, j’ai osé me faire une place sur ses cuisses, apèn nan yon ti mouvman ale mennen vini, se atò m tande l ap gwonde e mwen m ap sere dan. Jamè nan vi m m potko santi m si byen, petèt se paske se mwen ki pratikman ap fè tout bagay yo.
Nan moman m santi m vle eklate a m tande bri dèlko a ki pati. Je me suis précipitée à regagner ma place.
Nan yon fraksyon sekond, tout espas la te retounen klere.
Et Jay n’a pa eu le temps de rentrer son arme.
Diskrètman li te kanmenm rive fè l san lapolis pa remake li..

-Bon Kim nan ki eta w ye la…

« Wow, ma mère m a eu »
Je me suis dit en mon for intérieur…
li rive dekouvri m, m pa jwenn anyen pou m di l epi menm kote a m wè Jay pran tranble…

-Pou w ap bwè ti krèm epi pou w sal tout figi w kon sa avè l… machè rele sou kò w ou pa ti bebe… bon Jay allons nous en donc.

Mwen gade Jay, li gade m m swete l bòn ane
epi li di m m tou ba: « fructueuse année de blackOut »

Laisser un commentaire

Concevoir un site comme celui-ci avec WordPress.com
Commencer